historien om: min helg

skitintresant resume av min helg (not)
fredag, ledig och det var såååå skönt! åkte till kungsängen och träfafde marcelo, och sen åkte jag hem till paps och plugagde med lillebror hela eftermiddagen. sen åkte jag, pappa och damon och köpte på oss massa onyttigheter, och så bestälde vi hem kebab. det var skönt att bara ha en lugn familjekväll. en jäkligt onyttig sådan, dock.
lördag, jag och pappa åkte till optikern, och nu har jag beställt mina nya glasögon. det blev ett par svart raybans och jag kommer se ut, som ullis så fint uttryckte sig, "som en porrfilms sekreterare". men dom var sket snygga! i like. sen åkte jag och pappa och handlade, igen. och jag fick passa på att köra bil för första gången. japp, jag är som jag misstänkte, en större trafik fara! växeln i nolläga, koppling, gasa, sätta in växeln, släppa kopplingen försiktigt, gasa lite. få motorstop. ja, något i den stilen var det. mohaha. jag och fordon går icke ihop!
senare på kvällen kom sandra, alex och ullis förbi och vi åt grillat till middag. vid 10 tiden, 8 smirnoff och lite groggar senare så gick jag och sandra ner till stationen och mötte tim och felix. tack för allt killar!
söndag, jag och sandra vaknade relativt tidigt, och gick upp. sen åkte jag och ullis in till stan satt vi var på centralbadet vid 1. 50 minuter massage, en halvtimmas kurbad (åååh, luktade nötkräm!), lite simning, en god lunch och 20 minuters solning så var vi klara på banan igen och var påväg hem. sen stötte vi på sara och kajsa och sällskapade med dom på tåget.

gah, tror jag fick ner allt där. men det har verkligen varit en otroligt skön helg!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback