historien om: min massage

höhö, på tal om massagen, så hade jag en manlig massagerare (kan man säga så?) anywho, jag fick verkligen kämpa för att inte börja skratta. jag hade inte rakat benen, så det var ju mindre najs. och detdär slemmet han använde som olja, fick mej att börja tänka på glidmedel av nån anledning. när han bad mig ta av bikiniöverdelen, kändes det som nån jäkligt twisted porrfilm, och jag tog av mej den lika smidigt och graciöst som en strandad kossa. och i 50 minuter fick jag höra han flåsa, och han gick verkligen in med kroppen för kung och fosterland, hahaha! plus att jag är skitkittlig på knäna, så jag låg och fnissade för mig själv när han masserade där. men det var ändå så skönt efteråt, även om han var lite smått skum.
men i övrigt så kändes det skitlyxigt att knata omkring där i några timmar i badrock, höra dendär lugna musiken och pendla mellan massagen, poolen, kurbadet och solariet. det kommer vi lätt göra till tradition.



Postat av: Anonym

Fan va soft, vill också ha massage... T.T

2007-04-29 21:50:07

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback