inspiration och krativitet, gimmi

välkommen till mitt intresanta liv! idag har jag fan vart riktigt duktig! gick upp 10 och duschade, och sen satt jag och gjorde mitt hemprov om newage till so'n. och sen tog det stop.
jag och natta kom iallafall framtill att det är så grovt orättvist att vissa ska få vara så jävla kreativa! som natta sa: man måste nog vara übersmart och vart med om mycket. Tagit många promenader inne i gamla stan och stannat och tittat, kännt och klämt på allt man sett och fotograferat allt man gått förbi.. eller så är man bara född med det.

ni som är sådär äckligt kreativa, hur fan gör ni?! jag kan bli huuur inspirerad som helst av att kolla på tillexempel en bild, håra en låt eller av ett samtal, men inte fan får jag någon nytta av det efter som att jag inte kan sy, skriva låtar eller måla. så era jäkla slynor, vad är eran hemlighet? tell me :)

nejnej, jag är inte ett dygg avis på er...





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback