tråk tråk tråk

image316jag är rastlös! uppsatsen är färdig skriven, så nu behöver jag bara redigera bilderna, men photoshop separ. har redan läst igenom alla favvobloggarna 3 gånger. var så uttråkad att jag klippte lite i luggen, men det syns inte. jag funder på att rentav klippa upp luggen igen sen. vill förövrigt ha hela håret uppklippt. och färgat. intresant fakta va?
i början av helgen började jag äta tablätter som ska stärka naglarna, håret samt ge huden massvis med lyster. än så länge har 3 naglar pajjat, men jag antar att man måste ge det lite tid.

vad ska jag mer svamla om? äh jag vette fan. vill bli lite inspirerad. jag är så grymt avundsjuk på alla bloggare som kan måla, spela och skriva bara sådär. varför kan dom men inte jag? biatches. jag vill också vara kreativ.


bild snodd från gelix.




Postat av: Gelix

jag saknar min tjusiga frisyr ^^

2007-04-02 20:41:55
http://www.gelix.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback