valborg

morrn morrn! vaknade av mig själv halv 10. kan det vara ett nytt personligt rekord månntro? ikväll vaknas det valborg, och jag ska först på middag hos grannarna, innan jag ska upp till brasan och vara social resten av kvällen. ja, ungefär så ser mina kvällsplaner ut iallfall.
egentligen så skulle jag vilja åka in till stan en snabbis och köpa något nytt att ha på mig, men har inge cash på mig så det får väll vänta. något som jag också måste vänta på är mina glasögon som kommer på fredag.

wej
: dom är så fina!
mindre wej: jag måste ha på mig dom hela tiden.

menmen. det är nemas problemas. men något som inte är så bra är vädret. whota?! typ 6 grader och skitblåsigt. vi kommer ju i och för sig stå vid brasan ikväll, men det kommer nog ändå vara skitkallt.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback