Bara för att sånnahär är så roliga att fylla i

Mr. May
Lista snodd från Nattas bilddagbok.

Namn: Emma Patricia Holden
Piercingar: Nej, men ska ta i läppen
Tatueringar: Nej, giv mig!
Längd: 170 cm, skulle jag sikta på
Skostorlek: 36-38
Hårfärg: Brunt, men ska färga mörkare strax
Motto: "När det börjar smaka skog har du druckit för mycket"

Kär: Ja, galet kär
Önskar du att du bodde någon annan stans: London, tack
Tänker du på självmord: Ja, men det är ingenting jag planerar att göra
Tycker du att du är attraktiv: Hell yeah
Dricker du: Holden - the drunken monkey
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket schampo använder du: TIGI bead head
Vilken parfym använder du: Amor Amor
Vad är du rädd för: Mörker och att bli ensam
Gillar du att tvätta: Heeell no
Gillar du berg och dalbana: Oja

Senaste...

Filmen du hyrde: The wilderness (den sög dase)
Filmen du köpte: Jag brukar mest ladda ner
Låten du hörde: Coheed and cambria - Everything evil
Låten du hade på hjärnan: Lifehouse - Hanging by a moment
Låten du laddade ner: Her bright skies - Roses

Personen du ringde: Tom
Personen som ringde dig: Varro
TV-program du såg: Rewinder på MTV
Senaste personen du tänkte på: Sandra

För eller emot...?

Långdistansförhållanden: Nej jag skulle aldrig orka
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Jag förstår dom som gör det...
Ungdomar som röker: -
Använda droger: -
Sex före äktenskapet: Maha, för
Köra onyktert: Emot!!!
Förhållanden: För

Favorit...?

Mat: Typ mina stekta nudlar med kyckling
Låt: Saosin - Your not alone / MCR - Helena
Sak att göra: Sex, eller lyssna på musik. Helst båda samtidigt
Sport: Hmpf!
Dryck: Icetea
Kläder: Stuprörsjeans
Film: Land of the dead (Jag älskar zombie filmer)
Bil: Nån gammal skruttig sak som låter mer än ett sågverk. No kidding
Serie: Scrubs

Har du någonsin...?

Gråtit över en pojke: Yes boss
Gråtit över en flicka: Oja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Jag var en riktig kämpe på dagis!
Blivit arresterad: nej
träffat någon från internet IRL: ja




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback