Dagens släng av hat

Amen för i helvette! Det räcker alltså inte med att jag är sjuk, nej jag ska lida extra mycket verkar det som. För när jag kollade igenom mina kommentarer hittade jag dethär.
Okej, kan någon berätta för mig varför fan man skulle vilja ha en skjorta på sig som är till viss del gjord av plast?! Men inte att befara! Jag har en skitbra plan nu, kära bloggläsare. Vi stalkar upp Foppa, spräcker honom med sisådär 23 par av hans egna äckliga tofflor, och så stryper vi mäniskan med skjortan så att inga fler äckliga plagg kommer ut på marknaden. Ååh, vist låter det härligt?! Tänk er nu, vi gör faktiskt världen en enorm tjänst för gissa hur många lantisar som kommer gallopera ner till närmsta affär och köpa en av dessa *jag vill inte ens ta hans skapelse vid namn* och bära den med stolthet. Så nästa år när jag kommer ner till Böda Sand, så kommer alla äckliga tofflor kombineras med dom ännu äckligare skjortorna.
Och blir det inte ganska kletigt om skjortan ska vara gjord av plast...?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback