flower power

flower power
Bild: Tagen av mig. Gamal sak ur arkivet.

Shame on me! Inget bloggande på tre dagar?! Men har vart busy. Just nu sitter jag och häckar ute hos paps i Kungsängen. Jag har ingen aning om det är vinet som talar, eller om han fått en dask i huvudet, men mannen har precis gett mig förtroendet att ha huset för mig själv nu i veckan som kommer. Plus att han lämnar pengar till mat.
Nu står han här och drar om alla regler:

"No rave partys. No dead bodys in the garden,. No redecorating, but then again... No orgies. No burning up the house and so on, sweetie..."

Jag vette fan vad jag ska säga. Är mannen verkligen så störd att han är villig att låta mig på ensam här en hel vecka?! Fan att det krockar med min solo-vecka hos mamma bara, för hon är i Grekland nu.
Hahah, jo vissa har det somsagt bra. Men nu ska jag dra en omgång på dansmattan. Har verkligen blivit grym nu!

Sökes: Någon som vill leka min roommate nu i veckan som kommer? Jag behöver sällskap här ute i bushen.



Postat av: linnea

bor ju i kallhäll haha :D

2007-08-03 19:20:23
http://laaaajn.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback