fooney people come to play

Och från ingenstans börjar alla myggor komma. Jag hatar myggor! Försöker finna orken för att ta de 3 stegen in i vardagsrummet, men det verkar inte vilja infinna sig. Ska nog knöggla in mig i soffan med någon bra film, eller så kan jag ju alltid ta en omgång på dansmattan. Hahah, stackars, stackars mina grannar som får se mig hoppa omkring iklädd 3 kvadrat centimeter tyg.

I helgen så ska jag antagligen åka upp till Tom, till hans lantställe i dalarna. Säg mig alla dal-länningar (säger man så?) vad hittar man på i dalarna nu i helgen som kommer? :)
Ska typ vara strax utanför Ludvika.
Förslag, tack!

Jag kan desutom medela att undertiden som dethär inlägget skrevs, så flydde jag in efter som att 3 myggor satt på rad på min arm och försökta äta upp mig. Äckel.



Postat av: linnea

jävla lycko alltså! vill också se pete :o hälsade du inte eller nåt på honom? (:

2007-08-07 12:31:37
http://laaaajn.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback