I watched my wildest dreams come true. Not one of them involving you.

1
Såhär vill jag helst fortsätta spendera mina dagar, tack.

Idag var jag tvungen att åka till skolan på ett snabbt samtal med min nya klassföreståndare. Inte för att jag fattade ett ord av vad kvinnan sa, men det var säkert jättebra. Jag nickade mest, och hummade instämmande med ett leende på läpparna. Jag är nämligen inte van att gå upp innan klockan 1 nu efter dethär lovet.
Efteråt åkte jag hem till Tom, och åt frukost. Sen efter att vi hade duschat åkte vi hem till mig och förderv tiden fram tills 4tiden, då paps hämtade mig. Så nu sitter jag här i Kungsängen, för jag ska vara barnvakt åt min lillebror hela dagen imorrn. Yes, jag får cash för det. Funderar på att åka in till Söder med honom, och luncha där. Tom kommer antagligen också joina oss. Damon är galen i Tom.
(Men Kouorsh, han saknar dej som smör!)

Sen klockan 7 så ska jag och Natta servera på en bröllopsmiddag i Skälby, så det blir jobb hela dagen för min del. Well, well. Jag måste tjäna lite cash nu. Har sjukt mycket cravings efter att få shoppa.

Ps: Jag var fan då inte helt nykter här heller.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback