I'm gonna lie, lie just to get my way if I have to


I lördags hade vi en överaskningsfest för Hanna, hemma hos mig i Skälby. Allt gick asbra, tills grananrna kom in och sa att dom hade mor min i telefonen. Mamma var mindre glad, så redan innan 11 så var jag tvungen att kasta ut dom flesta. Men vi som var kvar fortsatte att kalasa, och jag blev kanske lite väl lullig för mitt eget bästa. Fy, fy!
Tyvärr så har jag inte en enda bild från festen, eftersom att min precious kamera lämpligt nog tog självmord en timma innan alla kom. Tack för den!

Dagen efter vaknade jag med en gullig baksmälla, och av att tjejerna höll på att städa upp efter alla. Tack! ♥
Kourosh, Ellis och Sandra, jag kommer sakna er nu när ni är borta på Ängsholmen / Kreta.

Sen på eftermiddagen, så åkte jag, Varro, Korvo, Arvid, Max och Hellman ut till Kungsängen och grillade. Sen rökte vi vattenpipa, dansade dansmatta och badade i sjön. Jäkligt mysigt! Vid 12 tiden drog killarna hem och jag och Varro tog en tidig kväll.

Idag åt vi frukost på verandan, badade nerve vid sjön, lunchade och joinades av Michelle. Men nu sitter jag själv och tar det lungt. Ska försöka mig på att göra spagetti med köttfärs sås helt själv. Har ingen aning om hur man gör! Så hjälp uppskattas, så att jag slipper elda ner hela området.

Ta da! Där har ni en resumé av mina senaste dagar.



Postat av: Max

Ey, vare inte någon mer som hjälpte till att städa :O ;)

2007-08-06 20:08:46
Postat av: Emma

Max: men max, du räknas ju till tjejerna ;)

2007-08-06 21:05:09
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Max

Nä nu jälar !

2007-08-07 16:11:57
Postat av: Anonym

BEGICK självmord, BEGICK!

2007-08-14 01:07:18
Postat av: emma

Anonym: Nej men gud, skjut mig! Hur kan jag göra ett endaste litet gramatikfel i min blogg?

2007-08-16 18:35:29
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Ellis

Tack för allt Emma!

2007-08-25 12:01:32
Postat av: TIPS TESTA DETTA!

50% bönor (välj själv vilka)
50% köttfärs
en lök på 2 personer.
creamfrash (eller hur fan det stavas!)
ketschup (eller hur fan de stavas)
Salt,vitpeppar,svartpeppar,cayennepeppar.
Mixtra bönorna så att de blir i bitar (små bitar)
Fräs löken, typ en min, ha i köttfärs och stek ha sen i bönorna och sedan resten av skiten

2007-08-27 11:14:29
Postat av: Anonym

vad heter låten I'm gonna lie, lie just to get my way if I have to?

2009-05-25 15:25:27

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback