Kill all your friends


Bild: Snodd från Ellis playahead.
Bara för att min Ellis är grovt mycket sötare än din.

Ush, jag har haft en såndär underbar natt när man vaknar en gång i halvtimmen. Och sen så är det antingen för varmt eller kallt i rummet, eller så sitter en skata utanför mitt fönster som jag blir brutalt sugen på att leka motorsågsmassakern med. Jag skulle äga den så hårt, den äckliga lilla skatan!
Men nu har jag tvingat upp mig, för jag ska ju somsagt in med klassen och kolla på... växter. I can't wait! Och för att göra denhär morgonen ännu roligare, gott folk, så kan jag medela er att jag är skitförkyld också. Jag har så ont i min hals, att jag faktiskt skulle föredra att slita ut den och stampa på den. Kanske rent av spotta på den för att förnedra den lite extra. Det är ju ändå tack vare den som jag mår så skit. Eeh, och kanske resten av min förkylning. Och den där jävla skatan. Men jag ska snitcha den. Tro mig, jag jobbar på det. Den ska få dö en hemsk död, för det är knappast första gången den sitter där utanför och skriker.

Men nu så måste jag chippla iväg och fixa mig, för Tom kommer och hämtar mig om en kvart.



Postat av: natta

mohahah, kill 'em all! :'D
hoppas blombesöket (tänker på blommor, inte tom blomster) och att du lärde dig allt om dom små söta rackarna!

2007-08-28 15:27:40
Postat av: emma

Natat: Jo jag lärde mig att dom är extremt tråkiga :')

2007-08-28 18:45:01
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback