we speak in different voices

tres

Jag saknar fakitskt luggen. Så jag misstänker att den kommer tillbaka nästa helg, då jag ska klippa mig. Eller ska jag spara ut den? Beslutsångest är bara förnamnet!

Igår åkte jag, Tom, Natta och Adam in till Kungsan för att kolla på The Voice med bland annat Daniella, Malthan, Catta, Linda, Wisse, Henke och Simpa. Eller ja, rättare sagt ägna oss åt att hata musiken och mobba dess anhängare. Tjejer, kom igen nu! Varför har ni orange smink och vitt hår? Och varför fan målar ni morrhår på er själva? Om vi har någon überfjååårtizz among us, så kan väll denna någon förklara fenomenet fjortis för mig?
Vid 9tiden drog vi förbi en donken, innan vi åkte hem till Adam. Fast riktigt så lätt var det inte att lotsa hem en as-kalasig Tom som hade fått liiiiite för mycket av det goda i sig. Men men, väl hemma hos Adam så... ja vad gjorde vi egentligen? Spelade guitar hero, kollade på någon okänd skräckfilm som faktiskt var helt okej, och lite annat.
Och efter att Tom hade däckat, så lyckades jag få med honom hem mot alla odds. Det var en bra kväll med andra ord.

"Men jag fick faktiskt också MVG i sexualkunskap. Och jag är ju oskuld" - citat av allas våran Matlhan.

Ps: Natta jag har dina nycklar!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback