You dont know hove lovley, you are tonight

17
Dagens låt: Coldplay - The scientist

Äntligen så är jag hemma och tar det lungt. Den här förkylningen är ungefär lika rolig som herpes. Men det var i alla fall skönt att ta en sovmorgon, för att sedan lägga sig i soffan med täcket och slö-titta lite på tv. Höhö, och veta att resten av klassen är tvugna att ha en  friluftsdag idag och gå från Kallhäll längs vattnet. Ha så kul!

Ikväll så ska jag och Tom kanske gå på bio, eller så hyr vi bara en film och köper massa onyttigheter och myser hemma istället. Det kanske inte är så trevligt för övriga om jag sitter och hostar och slemmar dom i nacken under en hel film. Men jag är ändå lite kåt på att få komma ut.

Men nu så ska jag knarka Killswitch engage (kärleksberoende!) och försöka bygga något ätbart. Kanske rentav ska lyxa till det och klä på mig också. Vem vet...?

Ps: Om någon undrar över bilden, så kan jag medela er om att min kamera fortfarande inte visar några tecken på livslust. Så ni får helt enkelt ta och lida med mina gammla bilder ur arkivet tills vidare. Just denhär bilden är på ett halsband som jag köpte i London i sommras.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback