your not perfect


... Nej jag tar och skriver lite mer nu istället.


JAG SKEV EN JÄTTEDUM SAK HÄR. FÖRLÅT OM NÅGON TOG ILLA ÅT SIG!!!

Men nu måste jag äta lite, fixa mig och städa upp för ikväll ska vi fan ha kul! :D
Vad ska ni göra ikväll?



Postat av: Lollo

Men gud Emma!?!?! jag brukar läsa din blogg och den har hittills vart superbra MEN va har hänt nu!? Jag är 19år och har en dotter på 5månader, kan säga att detdät vart verkligen onödigt skrivet och otroligt sårande.
Man måste få amma sitt barn. Är det inte bättre att barnet får mat än att det skriker hela vägen?
Men jag håller med dig till viss del man kan vara lite diskret. Men på ett tåg är det fan inte lätt :) Du har allt ammat som alla andra bebisar lilla vännen, och tror inte du eller nårra andra bebisar har/hade bestämda mattider. " Bli INTE hungrig på tåget Emma!"
Tycker att detta var otroligt omoget skrivet av dig. Man får tänka lite på vad man skriver. Och det är okej att amma offentligt! of course! Varför kolla om det inte passar? jag menar hade du blivit så äcklad så hade du nog tittad bort inte hunnit med att se att bröstet var hängigt. Och hur kan man kalla en bebis "fula avkomma"? Usch, detta var riktigt kränkande. RESEPKTLÖST.
"Malliga minen som mamman har" Klart, vi är stolta över våra barn....
Hoppas du aldrig får barn! Märks att du är ett själv ännu. USCH!
Ikväll ska jag göra som varje kväll. Umgås med min dotter som jag älskar mest i världen.
/ En föredetta trogen läsare.

2007-08-04 18:48:50
Postat av: emma

Lollo: oj, det var verkligen inte meningen att kränka eller att såra någon, och jag ber verkligen om ursäkt om du tog illa upp!
Jag håller med om att det var respektlöst av mig. Förlåt tusen gånger om.
Men texten var mest skriven med glimten i ögat, även om det inte ursäktar en sådan kränkande text.

2007-08-04 20:00:26
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Jonna

Vilken hemsida är skinnjackan uppe på din sida tagen ifrån? :D

2007-08-04 21:16:12
Postat av: emma

jonna: ja kommer faktiskt inte ihåg. googlade bara på skinnjacka :)

2007-08-04 21:33:34
http://holdens.webblogg.se
Postat av: melws

läste om vad du tyckte om ammande om barn...
din åsikt, att människor stör sig och blir upprörda är en sak. Du har ju en åsikt, om om den inte stämmer så skulle du nog inte skriva om det i din blogg som är till för att du ska skriva i!!

2007-08-05 20:13:11
http://melwinsandbog.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback