En annan sång får en helt ny text. En äcklig röst om billigt sex


Bild: På väg hem från Alex. Juni?

Och så har ännu en helg speedat förbi och jag undrar varför dom måste gå så jäkla snabbt till skillnad från alla anus-skoldagar. Men nu är det inte ens 2 veckor kvar. Jag har bara något prov kvar eftersom att jag klarade av dom fyra proven jag hade förra veckan. Nej jag fuskade inte alls på tre av fyra. Vem? Jag? Med andra ord så är livet inte alls så hemskt.

I fredags så repade jag, Tom, Teddan och Adam nere på Gården. Tyvärr så glömde jag att filma vårt mästerverk, för det lät anus, rent ut sagt. Eller tekniskt sett så var det inget fel på killarna, men min sång var inte att leka med efter flera veckors förkylning. Jag tycker väldigt synd om vår framtida publik. Och jag tycker väldigt synd om dom som ska lyssna på vårt Luciatåg för det låter också förjävligt. Jag är en stor och bidragande effekt till det, I know. Men än en gång så skyller jag på min förkylning som förövrigt kommit tillbaka för att haunta min röv. Lövley, just lövley.

Annars så har jag legat inne och tagit det lungt hela helgen vilket jag inte ångrar det minsta. Att vara säng-bebodd en helg helg hos Tom är till och med bättre än en halvliter Ben & Jerry's, och då är det underbart!

För tillfället så sitter jag och knarkar Arch Enemy och taggar inför tisdag. The Black Crusade!!! Någon annan som ska gå? Lämna ett Pet i sånna fall så kanske vi ses där.

Men nu så ska jag bege mig ner till Willys och köpa lite godis trots att jag är så mätt att jag inte kan röra mig. Jag får rulla helt enkelt. Juste, 666 kommentarer!



Postat av: Anonym

"En annan sång får en helt ny text. En äcklig röst om billigt sex"
låten går inte så..

2007-12-10 15:35:42
Postat av: Emma Holden

Anonym: Nej men nu skrev jag den så

2007-12-10 18:03:29
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sar

emma vi vet att du kan sjunga, bli frisk nu! Vi behöver din röst på lucian!:)

2007-12-10 21:31:06
Postat av: Angelica

Jag såg dig i kön till The Black Crusade ;D Vad tyckte du om konserten?

2007-12-14 16:43:32
http://angelicaaaaa.blogg.se
Postat av: Emma

Angelica: Scary :O :D Den va grym som faen! Vad tyckte du själv?

2007-12-15 19:39:45
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback