Happy new year motherfuckers

happy new year

När jag ändå är i farten så kan jag berätta om en mystisk sak som hände igår.
När vi var inne på H&M i Kista så såg jag den. Klänningen alltså. Den hängde där och såg alldeles, alldeles underbar ut. Den skulle jag ha! Så jag tog en 34a och en 36a och drog med mig Tom in i omklädningsrummet. Ehh, endast som smakråd såklart...

Hur som helst så sa den minsta storleken ifrån direkt och ville inte alls gå upp över låren. Nej det sved inte alls i hjärtat att jag inte kunde komma in i min vanliga storlek. Men men, jag testade 36an istället. Men inte fan ville den heller sammarbeta med mig. Tom frågade om han skulle hämta en större. Hell no! Jag skulle in i 36an, och med lite våld och vaselin så satt den som en smäck! Vi fick dra, slita, bita, svära och hota men tillslut så gick det. Och den är perfet!



Postat av: Anonym

Vad har hänt med piercingen? Eller är det bara jag som är dålig och har missat ett inlägg?

2008-01-03 02:14:48
Postat av: Denice

Haha, jag tyckte det var något som var lite smått skumt med bilden.. det var något som fattades. ;P Och nu kom jag på vad, piercingen.
Var har den tagit vägen? :)

2008-01-03 10:49:42
http://denices.webblogg.se
Postat av: Anonym

glassig bild

2008-01-03 21:08:15
http://navol.blogg.se
Postat av: Emma

Anonym & Denice: Tyvärr så vill den inte samarbeta med mig, så jag får inte in den :(
Anonym: Tackar

2008-01-04 18:37:16
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback