I am not afraid to bleed and fuck and fight

haj
Bild: Se där, en Holden!

Idag var en såndär gullig dag när man gick till halv 5 på grund av Lucia-övningarna. Men jag smet lite tidgare. Busigt va? Jag kände mig som en riktig kriminell man med tatueringar, nät-linne och hår på bröstet. Som en riktig karl med andra ord medan jg sprang för kung och fosterland från aulan. Och vad kommer härnäst? Att jag blir bankrånre? Seriemördde? Jag kanske till och med blir den nya HIV-mannen?!

På el español så fick vi tillbaka våra prov och jag hade för första gången i världshistorien bästa resultat i hela gruppen! Eller ja, jag hade det tills Ana-Louisa tog tillbaka det och sa att jag var näst-bäst. Aja, jag fick vara lycklig i två minuter i alla fall.

Jag har fortfarande ett underbart matte-prov samt ett gulligt kemi-prov att längta efter. Plus ett historia-prov nästa vecka. Jag älskar skolan sååå mycket just nu. Jag får inte alls impulser att leka hobby-pyroman och bränna upp skiten. Absolut inte!



Postat av: moa

the used

2007-12-06 22:18:18

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback