I'm not o-fucking-kay!

apa
Bild: Monki leggings, julklapp från Natta.

Jag är helt slut. Av någon mystisk anledning så kan jag inte somna på kvällarna. Hur som helst så är jag något trött efter att ha vart hos Sandra igår med Dobo och Nima och tittat på när dom körde Guitar Hero 3 - i fem timmar mitt i natten igår. Aja, det var kul och jag fick äran att briljera med mina obefintliga Guitar Hero-skills. 

Och vet ni vad som händer idag? Tom kommer hem, om bara någon timme!!! Så jag ska gallopera hem till honom med hans julklapp och krama sönder gossebarnet. Kanke ge honom lite smisk också, så att han lär sig att aldrig åka ifrån mig igen! Undrar var jag får av honom i julklapp... Han har nämligen varit välldigt lurig på den fronten.



Postat av: Anonym

han ger dig säkert en strap-on

2007-12-26 16:00:29
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Emma

Malin: Man kan ju hoppas

2007-12-31 14:39:59
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback