It was so inviting it hurt my bones

jeans
Bild: Ehhm, resultatet av en smidig Emma.

Okej, dags att summera en hel vecka där sjukt mycket har hänt. Och jag har... en kvart på mig. Great.

Men jag kan väll börja med att berätta om hur det var på The Black Crusade förra tisdagen. Det ägde getsnopp! Vi åkte in efter skolan och köade (vilket i och för sig var jävligt onödigt kom vi på efter hand) tills insläppet som var efter 6 har jag för mig. Det var jag, och 15 grabbar. Jag säger ju att jag bara börja bli mer och mer manlig. Ta en titt på mina ludna ben så förstår ni. Men hur som helst så hamnade vi ganska så långt fram vilket jag tyckte var sketbra. Tills dom drog igång... Shadows Fall far första bandet och efter första tonen så var moshen igång. Mjo det gjorde något ont men man ska inte klaga. Shadows Fall var hur som helst grymma! Andra bandet var Arch Enemy, älskade Arch Enemy. Men pussy som jag är så blev jag ner moshad och svimmade i mitten på andra låten så Tom fick bära ut mig. Jag hatar mig själv för det eftersom att jag missade nästan hela Arch Enemy. Sen så spelade Dragon Force och Trivium också och behöver jag säga att även dom smekte på scen? Men när Machine Head kom så var alla något slitna, plus att deras ljud sög så vi drog hem lite tidigare och jag sov hemma hos Tom.

På onsdagen så hade vi genrep på Luciatåget. Gissa hur vacker jag lät efter 5 timmar i en moshpit plus att jag var dunderförkyld. Det lät med andra ord bajs...

...Så på torsdagen så fick jag mima hela Luciatåget i princip. Jag gjorde alla en stor tjänst om man säger så... Och kan ni gissa vem som blev Lucia i år? Första "emo"-Lucian någonsin, som jag fick höra efteråt. Men det blev jag som var Lucia om ni inte har förstått det. Det var hur som helst ganska kul, men det var mindre kul att slita ur 3 meter stearin ur håret efteråt.

I fredags så tänkte jag njuta åt min helg men istället så spenderade jag kvällen till att lubba från 20 stycken fotbollshulliganer. Ja, jag sprang. Och sen när jag skulle hoppa lite halvsmidigt över ett staket så sprack mina jeans, därav den vackra bilden. Jag skulle med andra ord aldrig bli en bra ninja.

Annars så tog jag det ganska lungt denhär helgen. Myskväll hos Tom och filmkväll hos Adam. Och jag är fortfarande sjuk, för den som undrar. Är inne på min femte vecka nu, om någon undrade det med.



Postat av: natta

jag kommer alltid vara din ninjamamma som ninjar skiten ur dig i ninjing!

2007-12-18 14:37:39
Postat av: Klara

haha,det var en rejäl spricka ^^

2007-12-18 18:39:31
Postat av: hanna

haha ja juste fjortisar man är ju fjortis om man dricker vodka eller häxblandningd, men själv kan du önska dig en bayleys i julklapp?

2007-12-22 13:05:46
Postat av: Emma

Natta: Det värmer att veta :')
Klara: Oja ^^
Hanna: Men själv så tycker jag att det är en viss skillnad på att fjortissupa häxblandningar i en lekpark än att dricka bayleys med familjen, inte sant?

2007-12-22 16:31:28
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback