Oh it's such a shame for us to part

pälskling

Jag har kommit fram till att dethär är första lördagen på evigheter som jag sover utan Tom. Det kommer kännas äckligt tomt, för jag saknar honom som fan redan nu. Så för att dämpa min ångest så har jag en spa-kväll med mig själv nu och dränker mina sorger i vin. Inte riktigt då, men det lät bra i alla.

Hur som helst så frunderar jag på att ta en tidigt kväll. Ska dra på på slaffsig film och sova mig till bättre tider. Dom bättre tiderna kommer ju somsagt redan imorrn när jag ska in till stan med skåningarna, som jag härmed har döpt dom till. Det blir nog en fika på Bellmans också. Och på tal om Bellmans så ska jag nog söka jobb där i vår. Men vi får väll se hur det blir med det. Men nu så ska jag sluta svamla och bege mig mot sängen.



Postat av: natta

fuck u, dina bättre tider kommer ikväll när du får den feta jävla äran att träffa MIG!! oooh yes

2007-12-23 15:35:05
Postat av: Emma

Natta: Det är en grov ära

2007-12-23 16:37:35
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback