She wouldn't let me be aywhere but inside

Just nu väntar jag på att kvällens planer ska bestämmas. Det blir antagligen katastrof eftersom att risken finns att jag inte kommer få vara med Tom.
Undertiden så kan jag ju tråka ut er med en lista som jag tjyvade från Denice.

Årets bästa grupp: Så många! Arch Enemy, 30 seconds to mars, Alexisonfire mm.
Årets bästa kvinnliga soloartist: Amy Winehouse alternativt Angela i Arch Enemy.
Årets bästa manliga soloartist: Jared Leto i 30 seconds to mars.
Årets bästa låt: Damn, eehh... Typ allt när dom skriker och sjunger om mord. (Posetivt va?)
Årets bästa godis: Allt som är så surt att ens mun snörper ihop sig till ett litet an*s.
Årets bästa TV-program: Girls of the Playboy mansion
Årets bästa sommarminne: Helgen i Dalarna med Tom.
Årets bästa film: Resident Evil numero dos. (Jag älskar zombies)
Årets snyggaste kille: Tom såklart.
Årets bästa konsert: Oj, The Black Crusade tror jag.
Årets fjortis: Valfri person i min skola.
Årets tidning: Slitz.
Årets tal: Mitt fylletal jag höll för pappa förra nyår.
Årets bus: Busrigningar såklart.
Årets klantigaste: Kanske när jag nästan ramlade på en potatis i matsalen. 
Årets fulaste klädmärke: G-star!!!
Årets resa: London med Bella i juni.
Årets största händelse: Fick min tönt till lillebror att gilla metal.
Årets sämsta händelse: Pass.
Årets sämsta låt: All fjååårtizZzdunk!
Årets sämsta människa:  Jag nämner inga namn...



Postat av: natta

du behöver inte skämmas, det är okej att skriva att jag är årets sämsta människa :)

2008-01-06 21:46:33

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback