Would you be my thousand fucks?


Dagens låt: The Used - I'm a fake. Bara för att texten är så grym!

Fysikprovet idag var faktiskt inte såå hemskt som jag först hade trott. Jag dog i alla fall inte om vi nu säger så. På lucian röstade vi fram vem sm skulle var årets Lucia. Jag ska inte avslöja vinnaren, men det måste nog vara den ända rätta. Snyggare person får man nog leta efter. Eller man får i alla fall leta efte en lite mer ödmjuk person kanske?

Och så har jag ju turen att å hänga med på The Black Crusade på tisdag (?). Det var nämligen så att LuddeLudd inte kunde gå, så jag snor hans biljett i stället. Då blir det blir jag och grabbarna-grus.



Postat av: sar

najs, vilka boys ?:)

2007-12-04 20:33:57
Postat av: Emma Holden

Sara: Nicke, Rasen, Arvid, Wille, Per, Noah, Adam, Tom, Kalle o ån till ah jag för mig :)

2007-12-04 20:49:58
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sar

hohoho värsta pimp emma :D hare så kul!

2007-12-05 21:24:22

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback