cover me in gazoline

Innan jag sätter igång med att berätta om Öland, så tänkte jag dela med mig av en lite halvmysig sak som hände igår. Mmm, jag verkligen njuter när jag tänker på det! Jag, Max i sällskap av Kourosh och Tom i sällskap av Adam var på väg hem från Jakobsberg på våra moppar. Och eftersom att min går sådär fasligt snabbt så hamnade jag självklart längst bak, bakom Max. Men klantarslet  Max tappade balansen lite halvt ;)
Vilket ledde till att jag fick sladd på moppen, flög av och slog i knät. Oh så skönt det var!
Efter att vi hade konstaterat att jag levde så fick jag skjuts hem av några som hade stannat till med en bil, och Kourosh fick den enorma äran att köra hem min jordbetäckta lilla scooter.
Och efter att min käre mor hade disikerat mitt knä, och konstaterat att det bara var ett sypermysigt sår, så åkte jag hem till Adam och joinade dom andra.
Men idag kan jag inte ens stödja på knähelvettet.
Tack, TACK Max! För du vet väll att aaaaallt är ditt fel. Hahah, allt :)



Postat av: Max

De va så lite så ;)

2007-07-30 17:41:01
Postat av: melws

ja! :P

2007-07-30 21:00:46
http://melwinsandbog.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback