du är störd

packning packning
Klicka här och här för att se bilderna i ett större format.

Bild 1. Övre hyllan: 2 svarta koftor, 1 brun. Svart lack sminkväska. Converse kartong med underkläder, bikinis, leggings och strumpor.
Bild 1. Undre hyllan: 4 par cheapmonday jeans. 4 par shorts. Massa ljusa toppar.

Bild 2. Övre hyllan: Läder väska från Harrods. Metalick väska. Ärtgrön väska. Pilgrimspåse med massa halsband. Silvrigt smalt skärp. Svart scarf.
Bild 2. Undre hyllan: Svarta pumps. Vita ballerinas. Silvriga ballerinas. Prickig strandväska med alla cremer och sånt.

Som ni kanske har förstått så håller jag på att packa inför imorrn. Jag är stolt över att jag lyckats klämma in allt på bara fyra hyllor. Men har fortfarande lite mer skor som ska in, mina jackor och andra saker som ligger i tvättmaskinen just nu.

Kom ihåg: Mobil + laddare, iPod + USB-kabel, kameran + laddaren.

Ps: Jag tycker synd om er som tyckte att det var intresant att se vad jag hade packat.



Postat av: Bella

Haha! Ja, jag skulle oxå vara stolt.
När jag åker på smester med husvagn så har jag ett utrymme som jag skulle gissa är på 2x1 m brett och 1 meter hög där jag prydligt vilker ihop mina kläder och fyller hela utrymet, och där är inet skorna inräknade.

2007-07-30 00:38:18
http://diweq.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback