homophobia is GAY!

tshirt
Idag är vi inga homofober!

Ja, jag vet att mitt hår ser skit ut, men det får ni lida med...
Jag tog bara en vit tshirt och en penna, och voila! Det blidde till en homophobia is GAY!-tshirt. Blev inspirerad av Frank Iero från My Chemical Romance, om någon undrar.
Idag regnar det (suprice?!) så därför tog jag lämpligt nog en sovmorgon till halv 2. Och sen dess har jag inte gjort ett piss. Funderar på att bli lite produktiv i alla fall, och koka upp lite nudlar eller nått. Någon som vet ifall det är något bra på tv...?

Dagens låt: Amy Winehouse - rehab



Postat av: natta

..och insperationer och kreativitet ifrån Frank Iero gillar vi *gogo*

2007-07-12 14:54:14
Postat av: emma

natta: ja sånt ÄLSKAR vi */devil*

2007-07-12 14:55:37
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Nathalie

jag och jonna gjorde en liknande grej när vi skulle på "parksommar"-turnén. Fick Salem al Fakirs och Moneybrothers autografer på våra tröjor! :D

2007-07-13 23:16:59
http://flourtanten.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback