I <3 London

I <3 London
Såhär glad är jag idag.


Idag tog jag en underbar sovmorgon till 2. Sen satte jag mig framför datorn och överförde bilderna innan jag gick ut på en promenad med Natta. Sen mött vi upp Max, Hammarn, Arvid, Hjalle, Nicke, och Jocke och sällskapade med dom till glammiga Willys. Där träffade vi Sandra också. Det blev ett kärt återseende! Har inte sett tjejerna på över en vecka!
Dom berättade om när dom var på Pier Pressure nere i Göteborg och fick träffa My Chemical Romance backstage. Nej nej, jag är då inte alls avis! Och nu så sitter jag här och överför dom sista bilderna som jag ska mejla iväg till Bella strax.
Ska leka wanna-be modeblogg snart och lägga upp bilderna på min shopping sen när jag har tid.

Klicka för förstoring.

Sandra skrev på mitt ben. Voila!




Postat av: Linda. o.O

Oh jälar, kan inte fatta hur man kan sova så länge! Rekordet för mig är typ 11... eller 10? o_o Men man får ju aldrig sovmorgon här hos mig, pappa väcker mig 8-9 varje dag under sommarloven... Life sucks. -__-

2007-07-03 19:52:23
Postat av: emma

Linda: Maha, det är inte ovanligt för mig att sova tills 4. Men jag hade inte sovit på hela helgen nu, läs bloggen så förstår du varför ;D

2007-07-03 19:55:43
http://holdens.webblogg.se
Postat av: linnea

vad hette hotellet ni bodde på? behöver londontips nämligen :)

2007-07-03 20:23:35
Postat av: emma

Linnea: Vi bodde hos en släkting, så ja kan tyvärr inte tipsa om hotell

2007-07-03 20:33:31
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Sara

Har du inte pojkvän längre? Vad har hänt? :(

2007-07-03 23:06:17
Postat av: emma

Sara: Nej, det tog slut i påskas. Vi kom fram till att det var bäst så, men vi är fortfarande jättebra kompisar och träffas nästan lika ofta som förut.

2007-07-04 11:32:25
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hur är det att umgås med blondinbella? berätta ngn hemlighet om henne :D

2007-07-04 12:55:52
Postat av: emma

Anonym: Ja du, det är skitkul efter som att hon är en så härlig mäniska som man alltid har kul med :)Hum, en hemlighet...? Hon är galen i kashew-nötter (hur det nu stavas)och knarkade sånna i England.
Ifall du förväntade dig en massa skitsnack om henne från min sida så tänkte du lite snett :)

2007-07-04 13:45:57
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback