Jag älskar våra grabbkvällar



Igår var det grabbkväll hos Max, men självklart fick jag också joina grabbarna, ( Max, Tom, Adam, Ralle, Rasen och Kourosh ) bara för att jag är så tuff. Så vi var manliga hela kvällen. Köpte kebab pizza, spelade guitar hero i x-antal timmar, lindade in Adam i tejp och så vidare. Jag har chillat med så myckt testosteron att jag nästan överväger att sluta raka mig och börja jobba på min ölkagge. Ja det skulle vara grejer, det!
Det slutade med att jag sov över där med Max, Tom och Adam. Vi märkte att Max låter som en säl när han snarkar...

Imorse så vaknade jag runt ett-tiden och frågade varför ingen hade väckt mig. Fick svaret att ingen hade vågat, eftersom att alla vill ha barn och familj i framtiden. Det var smart sagt, tycker jag för mitt morgon humör är ju somsagt inte så mycket att hurra för.

Senare så hämtade Tom mig, och så åkte vi till Adam och kollade på Tenacious D för femtielfte gången. Sen tvingade vi Tom att lyssna på My Chemical Romance. Jag vet att han nästan tyckte om det. Nästan...

Men nu så måste jag börja packa. Åker till Öland runt 4 lördag morgon. Måste packa smart, men som alla vet så är det rent omöjligt för tjejer att packa smart. Ska försöka bergänsa mig till 3 par skor, 4 par jeans och så vidare. Men jag har det på känn att jag ändå kommer komma dragandes med elvispar, köttfärs och andra livsnödvändigheter.



Postat av: linnea

"Fick svaret att ingen hade vågat, eftersom att alla vill ha barn och familj i framtiden"
hahhahahhahha

2007-07-20 12:03:26
http://laaaajn.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback