"jag var ju nykter halva dan igår..."


Med favvo-jeansen på. Gammal bild.

Denhär låten
tyckte Adam passade in på mig, textmässigt. Hahah, hur fan ska jag tolka det? :)

Idag har jag bara legat på baksidan och stekt i sällskap av Her Bright Skies som har dunkats i iPoden, och vist fan fick man lite färg.
Denhär veckan måste jag börja planera vad jag ska ha med mig till Öland nu på lördag. Hejja, 10 dagar med familjen i en husvagn. Men Natta ska ju i och för sig också chiplla ner och joina mig efter Gothia. Mamma medeleda förörvigt att det är uppstigning vid 9 tiden varje morgon. 9! Jag som inte har gått upp en enda gång innan 1 dethär lovet. Och mitt morgonhumör är då inte mycket att hurra för. Joy...
Någon mer som ska bo på Bödasand mellan den 21a och 31a?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback