just when i see you smile

3 gnr emma
Dagens låt: Lily Allen - Ldn

Jätteseriösa bilder, men det bjuder jag på.
Och i mitt försök att förstå alla dessa modebloggar så ska jag testa något nytt nu. Jag ska... ge er en dagens outfit!

Jeanshorts
: köpta i London.
Vitt linne: H&M
Halsband: H&M
Armband: GinaTricot
Örhängen: Second hand
Uppsatt hår (min lugg har blivit för lång!)

Nej inte fan tjänade jag nått på detdär! Så alla ni modebloggar där ute- ni är och förblir ett mysterium för mig. Kan någon förklara varför ni envisas med att lägga upp bilder på era kläder? Är det för att ni vill höra att ni ser "smashing" ut? Eller att era skor verkligen "are to die for"...? Aja, lite smågulliga är ni ändå :)
Trevlig lördag, på er!


Ps: Bilderna blev sådär pixliga när jag förminskade dem här på bloggen. Not my bad.



Postat av: melws

Haha, jo.. du överlever nog! det är snyggast med ring, men ack så obekvämt det blir med ring i läppen efter ett tag.
dessutom så förstår jag mig inte heller på alla dom som lägger upp "dagens outfit". Det är samma sak i alla deras bloggar. bara en bild på kläderna för dagen och vart dom är ifrån. Men inget om livet - bara om kläääder. Man tröttnar lätt på de bloggarna. Själv tycker jag att din är bra, inte för mycket, inte för lite :)

2007-07-14 18:27:48
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, det blir aldrig så att man "gaah, jag klarar inte av det här, måste ta bort!!".. sålänge man varierar mellan stav och ring så går det fint för min del. men det är ju olika från person till person!
rätta takter - precis, du med!

2007-07-14 18:34:32
Postat av: linnea

du har min favoritblogg. lätt.

2007-07-14 23:19:27
http://laaaajn.blogg.se
Postat av: emma

Linnea: Nämen, va glad jag blir :) spanade in din nyss ;) härligt med personliga bloggar !

2007-07-15 13:57:53
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback