låtar som är "sååå England"

  
Enrique Iglesias - Do you know
Killswitch engage - My last serenade



Postat av: Petra

ursäkta mig men om du ska "rätta" mig kan du väll endå skriva till mig istället för tilllbaka till Isabellas blogg? Du verkar vara helt lost för när det gäller både babyshambles och the libertines handlar det om musik med känsla och Pete är en av världens främsta konstnär och poet. Bland annat har han fått pris av brittiska regeringen just därför. Han har en väldig förmåga som är ovanlig just eftersom han inte har någon utbildning, varken konst eller skrivning och JA ja tror många blir upprörda över just en sån sak. Jag antar att ni itne förstår innebörden av hans texter. Ni lyssnar väll antagligen på Rx FM pop som måste fyllas ut med dum-di-dum-di-dey för att kallas låt.
Och snälla du, försök inte dumförklara mig eller leka smart, för vad ja antar är inte du bellas lilla bitch jag tror faktiskt hon har en egen talan, eller vad hon dig svara eller?

2007-07-03 17:17:34
http://stellae.blogg.se
Postat av: emma

petra: För det första så var det inte meningen att göra dig upprörd över något jag skrivit, och om jag ska vara ärlig så har jag inget minne av att ha kommenterat något du har skrivit..
Hahah, nej jag kan då inte påstå att jag är "lost" innom musik, efter som att det är mitt liv och min passion! Och nej, jag lyssnar inte Rix FM pop, jag lyssnar bara, och då menar jag BARA på rock och alla genrer som ingår där.
Och slutligen, Bellas lilla bitch? Nej inte alls. Hon svarar på sånt hon vill svara på antar jag. Jag kan bara stå för mina egna åsikter.

2007-07-03 18:53:25
http://holdens.webblogg.se
Postat av: melws

gamla killswitch engage, det nya låter verkligen helt anorlunda!

2007-07-03 22:38:32
http://melwinsandbog.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback