pojkar små, med rumpor blå

 
Bilder från: Nyuu på playahead, och team isupportboykiss på playahead.

En av mina favorit bloggar är bikten. Ni vet sidan där man får erkänna sina synder, maha.

Så jag tänkte erkänna en av mina hemligheter: Ni kanske tänder på killar i uniformer, eller med feta magrutor, men se det gör då inte jag (okej, jag tackar inte nej till magrutor...) Det hetaste jag vet är emo-pojkar, gjärna tillsammans, if you know what I mean? ;)
Ååh, jag blir galen av det!
Frank Iero + Gerard Way + Jared Leto... *dregglar ner hela mitt tangentbord, as we speak*
Med andra ord, kajalpojkar - Ja tack!

Vad föredrar ni?




Postat av: Natta

gaah, ge mig Frank Iero, Gerard Way, Jared Leto och Ben Kowalewicz i en fyrkant så är jag nöjd! :D you know what I mean, fucker!

2007-07-13 21:40:21
Postat av: Jennifer

hahaha.. vi kan bilda klubb eller nått.

Postat av: E

Gerard och Frankie räcker.


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback