Say hello to my little friends

   
  
Övre raden: Svarta enkla ballerinas. Silvriga ballerinas. Vita ballerinas med "snörning.
Nedre raden: Guldiga pumps. Svarta pumps med "snörning"

   
Vit I ♥ LONDON tshirt. Jeansshorts med höööög midja. Svart a-linje formad jacka. Kort metalickklänning.

  
Grön ring. Ring med små stenar. Jorggubbshalsband. Äppelklockshalsband.

 
Ärtgrön väska. Bronsfärgad väska. 

 
Foundation från The body Shop. Creme-ögonskugga från Rimmel.


Svart bikini.

Klicka för förstoring för att få se bilderna i ett större format.

Där har ni mina små fynd! Och ni ska veta hur mycket jag har offrat mig för domhär bilderna. När jag reste mig upp efter att ha fotat i gräset, så hade jag en skarrig liten snigel i ljumsken. Men överlag så är jag sjukt nöjd med mina köp! Vad gick allt på? Runt 3000-lappen.

Ps: Ikväll lägger vi upp alla bilder! 



Postat av: Anonym

ååh va fint! jackan och shortsen! meee looove;D

2007-07-04 18:16:34
Postat av: natta

Huuuur kan du kalla snigeln för skarrig? ;o Du vet vad mamma säger om sånt!

2007-07-04 19:37:49
Postat av: emma

natta: förlåt :(

2007-07-05 11:37:05
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sara

grejerna är UNDERBARA , och du är underbar :)

2007-07-06 11:45:40
Postat av: emma

Sara: nämen gumman! :)

2007-07-06 12:02:55
http://holdens.webblogg.se
Postat av: M

det där märket, you feet looks gorgeous är väl hur bra som helst? och billigt har jag hört?
nice fynd by the way

2007-07-08 01:02:27
Postat av: emma

M: det märket är underbart! Superbilligt men bra kvalitet. Nästan alla mina ksor var gjorda av riktigt läder. Skorna finns på NEW LOOK, som är en stor kedja i London.

2007-07-08 15:57:38
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

men det var ju ganska billigt om man set till vad du fick för pengarna. ska till london snart, undrar om du har några tips på affärer/shoppingcenter/gator där de har lite mera budget-kläder eller vad man ska säga. som typ Hm/Zara fast sådana som bara finns i Lonon! puss

2007-07-12 21:41:04
Postat av: emma

Anonym: Om du går längs oxford street så hittar du maaaassvis med affärer, allt från Harrods till Primark, New Look, TopShop pch H&M.
Men jag rekomenderar Primark och New Look (dom har grymma skor!)
Lycka till! :)

2007-07-13 12:07:35
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback