sugar we're going down

...och nu blir det en blogg-paus på obestämd tid
eftersom att vår dator har fått ett supergulligt virus.
Tack för den, den som nu satte dit det! Ha det gött!
image1814



Postat av: VICX

svar: jag svarade i hennes blogg Också.
men jag tänkte att jag ville veta vad du tyckte eftersom att det ju inte är hennes blogg det handlar om nu.
jag hade nämligen sett i nåt gammalt inlägg att du var lite småsur på någon som 'kopierade' dej. så kommentaren i din blogg var inte något svar på nåt utan det var mer en fråga. (möjligtvis ställd på ett lite konstigt sätt).
men jag hoppas fortfarande att du säger till om du håller med blondinbella eftersom mitt främsta intresse här på blogg.se Inte är att sitta och kopiera andra. dock måste man ju någon gång använda samma ord som andra bloggare, även om man inte gör det medvetet.
jag menar, ingen av oss har ju kommit på orden eller uttrycken från början.

2007-07-08 17:39:15
Postat av: emma

vicx: så du relaterade direkt till det inlägget då? fast det inte ens var riktat mot dig...
Ja, jag kan hålla med blondinbella om att mycket av det du skriver känns igen från min blogg. Och jag måste medge att det känns skumt att läsa din blogg, eftersom att den verkar så anorlunda mot vad du är IRL. Okej, jag ska inte komma och påstå att jag känner dig helt och hållet, men jag har ändå gått i samma klass som dig i 2 år, och jag har aldrig sett dig yttra en som personlighet som du visar upp i din blogg. Rätta mig om jag har fel.
Och detdär med uttrycken: Självklart så kan man bli "inspirerad" av hur en annan skriver och uttrycker sig. Självklart så har man ingen ensamrätt på ord och uttryck, MEN ibland kan det bli för mycket av det goda, om du förstår?

2007-07-09 13:05:06
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback