"Yes, i know this song aswell..."

Vart borjar man?
Igar var var sista partykvall har i London, och jo tack- den firades! Prick klockan 8 kom killarna fran igar och hamtade upp oss i den enas bil. Sen behovde vi "kill some time" sa vi gick pa bio. Det blidde Shrek 3, sa mogna som vi ar, hahah! Den var forovrigt grymt bra!

Efter det akte vi till en inne-klubb, eller hur fan man nu ska beskriva det. Roda mattan, stora lokaler, fiiiint folk, skumpa och sa vidare, you get the picture? Det var i alla fall ett happymoment for Bella. Jag var lite mer anti, efter som att det inte var min malgrupp pa maniskor och musiken sog enligt mig. Jag ville tillbaka till gardagens rockklubb. Fast jag maste medge att det var kul med lite variation.

Senare drog vart lilla gang vidare till en lite mer casual klubb i narheten. Dar vart det mycket mer blandat folk. Fetton i lack och lader ar mindre hett. Och killar i strahatt och badbyxor ligger inte riktigt heller pa min vill-ha lista. Dar spelades det gammla klassiker, och nar ett ABBA-medley kom pekade alla pa oss och skrek "Sweeden!".
Jag och Bella dansade tills fotterna praktiskt taget blodde och vi inte kunde ta ett steg till. Vid 3 blev vi hemskjutsade.
Aaah underbara kvall!

Men nu ska vi in till city och traffa min farbror!



Postat av: Isabella

Hur länge ska ni vara i London ?, :)

2007-07-01 13:39:19
http://Sallee.blogg.se
Postat av: emma

Isabella: va aker hem imorrn, tyvarr ;)

2007-07-01 21:38:41
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback