Emma och Bella gor London

Ah underbara dag! Idag akte vi in till London city vid 12 tiden. Det forsta vi gjorde var att leta upp en Starbucks och pusha i oss en varsin white mocha latte. Rekomenderas starkt! Sen efter att vi hade virrat runt lite nere i tunnelbanorna akte vi till Harrods. Underbart! Finner inga ord for att beskriva hur mycket jag alskar den affaren! Det ar kul bara att ga omkring och kolla pa kladerna. Min budget mar bast sa ocksa, hahah!

Efter det tog vi en dubbel-dackare till Oxford Street och kollade runt lite i affarerna dar. Jag lekte extrem-turist och kopte en I ♥ London tshirt. Passade pa att kopa lite underklader ocksa. Blev lite vild och valde leopardmonstrade, for den intreserade. Pa vagen tog vi en Frapachino pa Starbucks ocksa.

Sen gick vi ner till SoHo for att hitta nagonstans att ata. Och pa vagen sag vi Pete Dorothy!!! Ahh, underbara man! Med en cigg i kaften som vanligt, hahah!

Vi tog en sallad pa "The Diner", som forovrigt ahde grymt balla toaletter som inspekterades av mig och Bella. Jag sager bara lack och lader!

Efter det tog vi en promenad ner till Picadilly circus och satte oss utanfor vid fontanen. Da kom tre fransman fram och fragade om vi ville folja med pa en kaffe. Sa det blidde Starbucks, en gang till...! Man maste ju passa pa nar man anda har chansen, right?

Sen knatade vi runt med dom ett tag och larde kanna dom lite. Dom spelade tydligen i ett band i Paris.

Vid halv 11 borjade vi tanka pa refrangen, och satte oss pa tunnelbanan slash taget hem. Flummresa! "Yes, I'm clean and humble!". Och tack vare mina underbara skoskav sa fick jag ga barfota hela vagen hem fran stationen. (Varfor kan jag aldrig ga hem normalt fran Gillingham Highstreet?)

Med andra ord var det en perfekt dag! Mohaha,. erkann att ni ar lite avis? ;)



Postat av: Another indiefan!

Damn girl! du älskar indie med :)
Fan, jag har hjärntorka efter att hört det mesta från kända å okända..skulle inte du kunna skicka nån mail med olika artister som du brukar lyssna på?
Puss å kramisar!

2007-06-29 02:29:59
Postat av: Nathalie

Jag är grymt avis!

2007-06-29 13:24:29
http://flourtanten.blogg.se
Postat av: Emma

another indiefan: jag lyssnar iof inte bara pa indie, men nagra grymma band ar the strokes, the shins, razorlight, arctic monkeys och babyshambles. :)

2007-06-29 14:22:42
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

aaaa... men är glad för eran skull :)

2007-06-29 16:31:47
Postat av: carolina

hahaha helt sjukt avis om jag ska vara ärlig :D shop until you drop biatches :D<3

2007-06-29 17:13:09
http://rosetty.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback