emma showar med sina skills!

Nu ar jag och Bella hemkommna fran en indisk restaurang som ligger pa Chanteburt street (for den som undrar, humm...). Det blidde chicken tikka masala for bada oss och ett glas vitt. Verkligen supermysigt! Gullig perosnal ocksa, hahah ;). Efterat sprang jag in pa en affar och kopte en bacardi breezer och korde pa en liten solo fylla pa vagen hem. Jag var ju tvungen att skina lite med mina britt-skills for Bella.

Imorrn sa kommer vi troligen aka in till London och shoppa pa dagen, och kanske traffa nagra killkompisar till Bella pa kvallen. Hoppas det blir lika kul som det har varit idag.

Ps: Langa naglar ar inte en bra kombo om man ska forsoka knappa shorts med hog midja!



Postat av: Anonym

fylla på EN bacardi breezer? ok..helllloo 14..

2007-06-28 10:24:16
Postat av: hanna

vaart ligger Primark? ska själv åka til london nästa torsdsag :)

2007-06-28 13:06:43
Postat av: chillan

hur hittar man till primark? :)

2007-06-28 15:05:45
http://chillan.blogg.se
Postat av: am

Ska också till london nästa torsdag :) så undrar också var primark liiger?

2007-06-28 18:55:02
Postat av: Anonym

håller med den första, blir du full på en bacardi!? haha liite fjortis kanske ? :D

2007-06-28 21:24:38
Postat av: Anonym

HEJ.
Är det ingen åldersgräns på alkohol där eller? :)
Och är du britt? :D

2007-06-28 22:16:00
Postat av: Emma

Anonyma: for your information sa var det ingen liten bacardy, det var en 70centiliters, och ja jag blev saaaa full pa den. Kunde inte ens sta pa mina egna ben ;) haha, har aldrig varit sa full i hela mitt liv, not!
Hanna, Chillan, Am: Primarc hittar ni pa Oxford street. Varning, for den ar enorm och man far damp av alla maniskor. Forsok hitta en mindra om det gar.
Anonym: Om jag ska vara helt arlig sa har jag ingen aning om aldersgranserna. Vi har iaf aldrig behovt visa leg, sa det har varit nemas problemas att ta ett glas vin till maten eller kopa alkohol i affarer. Och for att svara pa din andra fraga sa yes, jag ar halv-britt :)

2007-06-29 01:55:27
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback