godmorgon, positiva onsdag!

LOGO LOGO LOGO LOGO

Denhär morgonen inviger jag genom att lyssna på slagsmålsklubben (för dom musikintreserade)
Om cirkus en halvtimma kommer Daniella förbi och hämtar upp mig, för vi ska möta klassen på stationen och sen ska vi åka in till gamlastan. Hejja... Dont get me wrong, jag älskar verkligen att gå omkring som en jävla turist med penna och papper och svara på frågor och glo på gamla saker. Javist, det hör till en av mina absoluta favorit-sysslor! Nej det finns verkligen inget roligare att göra en onsdagsmorgon.
Not...

Aja, jag hoppas i alla fall på lite sol, så att man kan bli lite brun. Men som vanligt så kommer det antagligen regna.



Postat av: Linnéa

så trevligt att du gillar min kusins band SMK..riktigt mys.

2007-06-13 23:27:04
http://laynie.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback