godmorgon!

godmorgon!Idag var jag duktig och gick upp tidigt så att jag skulle hinna duscha, fixa mig och städa. Jag har hunnit med det förstnämnda. Fast jag gick upp för 2 timmar sen.
Och nu till dagens meningslösa och onödiga historia! Varför ska nagellack flagna efter en halv dag? Jag målar på underlack och har ett så tunt lager med nagellack som möjligt, men helvette heller att det sitter! Så nu har jag supergulliga naglar med lite stänk av vitt här och där. Det ser ut som att dom har fått skabb. Cute.

Nej nu funderar jag på att gå och hoppa lite på Nathalie som sover över. Enbart för att det är kul alltså. Eller hon kan få se det lite som en hämnd efter som att hon drog en redig vurpa med moppen igår - med mig på. Säg mig Natta, hur fan lyckas man välta bredvid en stillaståenda vägbom när man åker i 5 km/h? Aja, det var klockrent i alla fall. Yeah you go girl, hahah!
Men hoppa var det ja!


Ps: Lätt min nya favoritblogg!
Ps 2: Jag ser pilsk ut på bilden från i förrgår.
Ps 3: Bloggpaus snart?



Postat av: nathalie

du hoppade ju aldrig på mig.. låg faktiskt och väntade på ett syndigt sätt! ;)

2007-06-21 15:03:34

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback