historien om: min helg

   
Klicka för förstoring.

Igår åkte jag hem till bror och Ullis över dagen, där min pappa och matha-facka till lillebror också var. Sen tog jag lillplutten på en åktur med moppen runt viksjö och skälby, och vi fick även äran att åka till jakan och hämta kina-maten och köpa på oss lite onyttigheter.
Efter middan så åkte jag hem igen, och sen till Daniella där Natta och Madildo också var. Och efter att vi hade tryckt i oss lite kladdkaka, så gick vi ut och mötte lite folk i några timmar, innan vi gick tillbaka till Daniella och tröck i oss ännu mera kladdkaka plus chips (notera hur nyttig jag har vart). Sen var Madildo tvungen att åka hem, men jag och Natta stannade kvar tills efter 1tiden och hade tjejsnack. Det var galet efterlängtat! Sen gick jag hem och var telefonsittande med Kourosh någon timma innan jag somnade.

Idag tog jag en lööövley sovmorgon tills halv1 och sen gick jag och Daniella ut på en långpromenad i solen i några timmar och var hårda. Gud vad snabbt solen tar! Om man använder lite fantasi så är jag nästan brun.
Sen på eftermiddan åkte jag hem till Kourosh och var allmänt irriterande ett tag innan vi åkte ut en stund nu på kvällen.

Sådär! Nu tror jag att jag har lyckats knåpa ihop min helg. Och nu ska jag göra klart mitt fysikarbete. Inlämning imorrn. Tror vi vekrligen på dethär...?



Postat av: dääny

trevlig kväll igår:)

2007-06-03 21:34:08

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback