Hur man spenderar 1000 kronor pa en kvart?

England ar vall mest kant for att ha ett underbart vader... not! Idag har vi verkligen fatt kanna pa hur vadret ar har.
Vi borjade dagen med en lang sovmorgon, och sen gick vi pa en langpromenad runt i Gillingham Park. Gah sa mysigt! Sen fick vi hem och gjorde lite frukost/lunch och satte och kollade pa Jerry Springer. Hahah, sa trakigt att det blir kul. Jag alskar min laga humor! Sen gick vi ner till Gillingham Highstreet och shoppade lite. Jag lekte fot-fetichist (hur dte nu stavas) och kopte 4 par skor. Det blidde aven ett halsband, en ring och en vaska.
Sen gick vi hemmat, och kopte lite Kinesisk hamtmat. Fick antligen tid att prata med farmor. Bada har vart igang nu hela veckan, sa vi har knappt setts. Stackarn hade blivit pakord med bilen idag, sa bilen ska till skroten. Sant ar trevligt nar man ar 60+.

Men nu ska jag och Bella fixa oss, for vi ska ner till en nattklubb och spana in the locals. Hahah, ja dom ar sa sota, Gillingham-borna. Lat mej beskriva deras dagliga kladsel: Prasselbyxor och sneakers. Vart man an tittar at, sa ser man nagon med denna outfit. Vad ar det med britterna och deras god damn prasselbyxor? Det ar och forblir ett mysitskt fenomen.

Hoppas alla far en bra fredagskvall!

Ps: Ingen har vall missat nyheterna om bombattentatet vid Picadilly circus igar natt? Det var under den tiden som jag och Bella satt dar, bara 20 meter ifran platsen dar bomben hittades. Det ar en skum kansla att veta att vi definitivt hade dott, om bomben inte hade kranglat, utan sprangts som den egentligen skulle. Sa darfor ska jag fira live ikvall- my way, hahah!



Postat av: Anonym

skratta du! det kanske kommer en till!
och åk itne tunnelbana! det har smällts flera gånger där! ta taxi även om det är dyrt!
/en som bryr sig om dig och BELLAAA!!!

2007-06-29 21:56:59
Postat av: phataluu

Men jisses! Ni kunde ha dött!!! ;o
Om du inte kommer hem helskinnad så flår jag dig levande kvinna! <3

2007-06-29 22:11:45
Postat av: Gabriella

va fin din blogg är, skitsnygg layout!! hade jättebra i London trots allt regn. hade bra!

Postat av: I

är du delvis britt kanske?

2007-06-30 22:01:04

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback