im getting away with murder

Idag lyckades jag försova mig igen. Belive me, det är en konst att lyckas göra det så ofta som jag gör nu förtiden. Jag missade första lektionen, men hann i alla fall till spanskan, dör vi fick tillbaka våra prov. Damn it! jag fick "bara" VG+ , men det var bara någon poäng från MVG, så det kändes riktigt slynigt!
Men på so'n fick vi också tillbaka våra prov, och där hade jag spikat MVG. Det var faktiskt ganska oväntat, men men. Och sen på engelskan fick jag reda på att jag kommer hålla mitt MVG även denhär terminen.

Snart så ska jag, Sandra, Ellis och Kourosh åka iväg till lövsta och bada, så jag måste packa bikini, handduk och något att äta och dricka. Och denhär gången kan jag i alla fall ta med min kamera (läs föregående inlägg). Hoppas att vädret håller i sig ikväll satt vi kan stanna ett tag.
Bilder läggs troligen upp senare ikväll.
Men nu ska jag packa. Tuudles!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback