"Let me guess, you know this song?"

Igar var en.... sjuk kvall. Finner inga ord for att beskriva den! Hahah...

Vi skulle ju egentligen ner till en nattklubb, men pa vagen sa traffade vi ett gang britter, och foljde istallet med dem till en bar dar de bjod oss pa drinkar. Emma went alcohoe. (OBS! Humor).
Lite senare drog vi till en rockklubb som hette Tap 'n' tin. Gissa om jag blev lycklig?! 4 dansgolv, dar dom bara spelade rock! Killarna hade ruffsigt svart har och piecing i underlappen
(Sandra och Natta, aviiiiiiiiiiiis!!!! :D)
Sa sorry om nagon halkade och dog i mina dreggelpolar. Bella var dock lite skeptisk.

Nar vi kom upp pa ena dansgolvet spelades det Killswitch engage - my last serande. AAAH ORGASM!  Jag antar att killarna tyckte jag var nagot skum eftersom att jag skek "Oh, I love this song", sa fort det kom en ny. Och musiken, gaaah! Arctic monkeys, the kooks, system of a down med mera.
(sandra och Natta blir annu mer avis? Jag tankte faktiskt pa er da.)

Nagra timmar senare ville de visa oss slottet vid Rochester, innan de skjutsade hem oss. Hahah, jag var nog mest lycklig over att antligen fa hora rock. Mina iPodhorlurar har jag namligen lyckats spracka sa jag har levt i en halv veckas musik-celibat nu.

Idag tog vi en sovmorgon innan vi gick ner till Chatham och shoppade lite. Vad ar det med Britter och tuta? Vi var osminkade och allmant fula, men anda sa tutade minst 10 bilar bara pa hemvagen. Eller i och for sig, tjejerna har ar inte sa mycket att hurra for.

Men nu sa ska vi ata hemlagad mat for forsta gangen sen vi kom hit.



Postat av: nathalie

hahah, gud så gulligt av dig att du ägnar lite tid på att tänka på oss också ;) men vet du vad? Vi ska TRÄFFA my chemical romance, så det är inte så himla synd om oss! <3

2007-06-30 19:52:21
Postat av: emma

nathalie: nej nej, ja hatar inte er alls :)

2007-06-30 20:53:58
http://holdens.webblogg.se
Postat av: lisa

Hej! Din blogg är underbar men jag undrar; är du 2 år yngre än bella? Du verkar så mycket vuxnare!

2007-07-01 00:48:30
Postat av: emma

Lisa: naw, tack sa mkt :) Yes, jag ar 2 ar yngre - fast vi har det underbart tillsammans anda!

2007-07-01 21:39:42
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

är du 92a?! :O

2007-07-06 01:38:36
Postat av: emma

Anonym: Sí, sí jag är 92a.

2007-07-06 11:36:43
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

haha, du ser äldre ut! :) jag är också 92a,
hur gammal brukar du få höra att du är?

2007-07-07 03:46:50
Postat av: emma

Anonym: Ehh oj... allt från 24 till 15 år ;D

2007-07-07 13:07:08
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback