national dagen , plus lite annat

Shiat vad skönt det är ute!
Igår hade vi en frivillig idrotsdag, men jag var kvar i skolan, som för övrigt var väldigt slapp. (Hell no att jag är med på någon tema dag, där man förövrigt måste vara aktiv också!) Jag började kvart i 12 och hade typ en och en halv lekton. Resten av tiden repade jag med Adam och Kourosh till skolavslutningen, och på eftermiddan var jag hos Kourosh.
Sen på kvällen gick jag och Daniella ut på en promenad, och lite senare var vi med Natta, Madildo och Kourosh (som förövrigt typ blivit en hedersmedlem i vårat lilla tjej-gäng, haha!) och vi var hos daniella och åt, och ute och gick. Tack för att jag alltid kan ha så jäkla kul med er!

Idag gick jag upp ganska tidigt och duschade. Vilket var ganska onödigt efter som att jag har svettats mer än en sibirisk varghund i sahara idag. Jag och Bella har legat ute och solat hela dagen. Det har varit så himla skönt att prata med henne. Never mind att vi inte träffas så ofta. Det gör faktiskt inget. Vi kom på lite sommarplaner också.

Och nu tog jag precis en sol-paus. Jag har legat ute på baksidan i sällskap av iPoden och med boken "vinglippt ängel" nu i någon timma. Jäklars vad brun jag har blivit!

Aja, ja ska sluta svamla nu.
Så, over and out!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback