nu ska vi passa på och vara lite negativa

Vad är det med alla wannabe-modebloggar som drivs av småbrudar i åldern 11-13 år? Tror ni att ni blir mode-gurus för att ni lägger upp bilder på Nichole, Paris och Olssen tvillingarna med outfits som är "to die for"?
Och vet ni vad? Jeans från bikbok + någon knallrosa kofta från Lindex + mammas handväska är inte stilfullt.
Tro mig, det finns redan tillräckligt med sånna tönt-bloggar. Världen behöver inte fler.



Postat av: VICX

det som är irriterande är att det Bara är såna inlägg, ofta består ju bloggen inte av nåt annat..
jag menar, jag skriver ju om mode och kändisar och så lite då och då men inte alls i den utsträckning som vissa andra. asså har dom inget bättre för sej?

2007-06-17 17:12:24
http://vicx.blogg.se
Postat av: emma

vicx: Hahaha, jo tack. Men ärligt, vem fan bryr sig om vad dom hade på sig på oscars-galan och varifrån deras skor kommer? Oftast så är deras kläder direkt fula, och det är ju knappast dom som på egen hand har knåpat ihop redas stilar.
Jag tycker mest synd om dessa tjejer.

2007-06-17 17:27:59
http://holdens.webblogg.se
Postat av: olivia

haha, jag är lite halvless på modebloggar överhuvudtaget. det finns alltför många av dom, vissa är helt okej men de flesta är inte bra alls. det är så uttjatat.

2007-06-20 23:03:59
Postat av: emma

olivia: haha jo jag känner till typ 3 bra. Alla andra är så jäkla opersonliga, blä

2007-06-21 10:16:01
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback