please dont make me go

Igår var jag med Nathapathalie på eftermiddagen, och sen var jag hos min bror och hans flickvän på kvällen. Intresant va?
Skit kul att jag fick gå hem själv från Viksjö också. Men med mina osynsliga atletiska skills, så var jag hemma på mindre än en timma. Och av någon irriterande annledning så kan inte jag somna på nätterna.
Så nu vet ni det med...

Imorse så ringde Bella och väckte mig och frågade om jag ville följa med på ett mode-event med  henne och Caroline. Det är en svår fråga när man är nyvaken och känner sig ungefär lika pigg som en slaktad mask. Men jag tackade ja ändå.

Men nu så ska jag göra något att äta, och lägga mig på baksidan och sola i någon timma.



Postat av: Caroline

Ses ikväll då bruden! ;D

2007-06-19 11:32:49
http://carolinelidman.webblogg.se
Postat av: Nathalie

har samma problem, går INTE att somna på nätterna.

2007-06-19 21:57:24
http://flourtanten.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback