am i to dirty, am i to flirty

... oh do i like what you like? mika - grace kelly 

jaja, då börjar man om igen då? rip my old blogg, and say hello to my new little friend. fast det känns jäkligt skit att börja om igen. buhu, alla mina inlägg är ju borta! så just nu har jag en hel del pillande framför mig för jag måste fixa hela min gammla design igen, som jag verkligen älskar. så det blir väll jag, datan och itunes som är bästisar ikväll. tack för den webblogg.se!

denhär veckan har verkligen varit ångest! jag klarar mig verkligen inte utan min precious blogg. men men, im back! jag och kourosh hade 10 månader i tisdags. vi åt middag tillsammans och tuff som jag är tog jag en alldeless egen barn-vesuvio. sen gick vi hem till mig och såg på film och myste med lite godis och sånt hela kvällen. super mysigt.
och idag hade vi beep-test. fan vad jag skäms över mig själv! 51 vändor. mohaha, precis g. efteråt låg jag och skakade i en trappa och var 3 centimeter från att svimma och spy på samma gång. dags att börja träna någon? no, nevah! men nu efteråt så har jag iallafall blivit jättesjuk. har legat och hostat på kourosh hela eftermiddan. jag misstänker att det var en smärre turn off? men jag tror att jag faktiskt ska vara hemma imorrn för just nu mår jag verkligen bajs. nej men nu ska jag fixa denhär sketna designen så att det är gjort.
tuudles.

image3 image3 image3 image3 image3 image3




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback