fler reasons till att slippa plugga?

jag har ett liiiitet problem... imorrn så ska jag göra mitt so prov på omprovstiden, eftersomatt jag var sjuk när alla andra gjorde provet. men jag kan inte hitta religionsboken. den är putts väck! okej, ja har letat på ett ställe i ungefär 10 sekunder, men jag orkar inte ta en runda runt huset nu. för ja är "upptagen" med att leta tepeter, sängstommar och annat najs till mitt rum. det lutar åt en lila eller guldig. lägger upp bilder sen antar jag... och så ska jag små städa lite på rummet strax, vika in tvätten i garderoben, måla om naglarna, och hitta på fler anledningar till att slippa plugga. ja, jag äger på att plugga!
i veckan ska jag kolla lite på saker till mitt hemliha projekt som jag pratade om förut. mohaha. ska bli intresant att se hur skillad jag är innom det ämnet! men måste ***** lite först.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback