I practice my norwegian on poor beffudeled waitresses

image12who shake their heads completely at a loss.
of montreal - oslo in the summertime

och så var helgen slut...
igår så blev det fest iallafall. grattis rasmus, 15 år! och ja... det var väll kul antar jag. fast inte för att jag fattar varför vissa sitter och kollar på fotboll hela kvällen, menmen. plus att jag dampar loss på vissa.
idag så tog jag en låååång sovmorgon och tog en låååång dusch. sen gick jag till kourosh och såg att på museet och åt middag. och nu kom jag på att jag har engelska prov imorrn och jag har inte ens öppnat en enda sida i boken. skitbra att jag inte har dom hemma heller. antar att det blir plugg imorrn på lunchen.
men nu ska jag datanörda mig ett tag och chilla med zerox.
tuudles.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback