its panic in america

åh, underbara låt! razorlight - america

image10
fredag kväll. wohooo.... jag sitter ensam hemma hos mej. wej... när jag har åldern inne kommer jag vara en välkänd stammis nere på pubben. haha, illa illa. nej men jag får väll parta loss solo med mig själv. och imorrn så skulle det tydligen vara fest. men jag vette fan. jag hade ju sett fram emot att mysa framför melodifestivalen med baby nu hela veckan. mitt underbara nerladdningsprogram separ sig så jag kan knappt ladda ner någon musik nu. make my day biatch! åh! det vorde jag trycka ner på en tshirt. hummm. märks det att jag är uttråkad? nej *klapp på låret* depeche mode, blockparty, razorlight, mika och salem... underhåll mig!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback